Vrácení zboží

Výměna nebo vrácení zboží

Pokud Vámi zakoupené zboží nevypadá podle Vašich představ, můžete je samozřejmě podle zákona do 14 dnů od převzetí zboží vrátit.

Zboží je možné vrátit nebo vyměnit pouze v případě, že je nenošené, zabalené v originálním obalu a nejsou na něm viditelné známky používání. Pro rychlejší přijetí vráceného zboží prosím vyplňte Dokument pro vrácení nebo výměnu zboží a přiložte ho ke zboží. Svou objednávku můžete zaslat na adresu Ezop s.r.o., Veselá 228, 763 15 Veselá.

V případě výměny zboží platí stejné podmínky jako výše. V obou případech máme na vyřízení 30 dnů. Do přiloženého dokumentu prosím vyplňte, za jaké zboží chcete původní objednávku vyměnit a vše vložte do balíku se zbožím.

Možnost vrácení i výměny zaniká v případě, že si necháváte zboží upravit konfigurátorem barevnosti a provedení, nebo zboží personalizovat.

Pro vrácení nebo výměnu zboží využijte našeho dokumentu.

Stáhnout formulář


Reklamace

Pokud má zboží závadu, je možné je za určitých podmínek reklamovat. Reklamace se řídí podle reklamačního řádu uvedeného níže. Pokud chcete zboží reklamovat zašlete je na adresu Ezop plus s.r.o., Veselá 228, 763 15 Veselá

Zboží po převzetí zkontrolujeme a následně vyhodnotíme, zda vznikl nárok na reklamaci. Opravitelné závady v nejkratším možném termínu opravíme, nebo vyměníme za nové a odešleme zpět na Vaši adresu na vlastní náklady. O výsledku reklamace Vás budeme informovat nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace do reklamačního řízení.

Pro reklamaci využijte našeho dokumentu.

Stáhnout formulář